En ymmärrä miks, mutta tänään oon jotenki energine olo! Tai ainaki vähäsen! Tai jotain sinne päin! Aattelin mennä hakee kaupasta jauhoja ja tehä leipää. Leipä on muuten yllättävän helppo tehä ite. tiedän henkilön (ei edes 1800 lukulainen),joka teki aina tosi monena aamuna ite oman leipänsä aamupalaks. nam se oliki hyvää! lämmin leipä ja margariinia päälle. Ite meinasin laittaa vähän pestoa ja basilikaa mhm. Onki muute ikävä sitä henkilöä. Jotku ihmiset jää sinne muistoihin ja niitä on välillä ikävä. mutta tietää että aika menee eteenpäin, ja välttämättä ei enää olis enää edes nii paljo puhuttavaa niitten henkilöitten kanssa. että ne kuuluu sinne muistoihin, ja rakkaita muistoja onkin. Sitä on aina niin kiire elämässä, varsinki jotenki mulla. oon vähä semmone levoton. Mutta tässä hetkessä, lähetän lämpimän halin, jokaiselle mun muistoihmiselle ja kiitän että ne on osuneet mun matkanvarrelle. toivottavasti mulle suotais paljon uusiakin muistohenkilöitä tulevaisuudessa, mitkä ois sit jo mennyttä aikaa tietenki. Siitä tietää että on eläny, ku välillä rintaa pakottaa ja tuntuu että sydän jättää lyönnin välistä ku miettii joitain henkilöitä. Muistetaan nauttia tästä hetkestä myös jooko.

--

voi voi tää kirjottaminen on vähän hankalaa, ku mul on kaks rottapoikaa, jotka on nii uteliaita et mitä mä teen. läppäri on varsinki semmone et ne vaa haluis kävellä näppäimistön päällä. ja merkata ja paskoo sen siis toisin sanoen. Ne on semmosii et ne on käytännös katsoen vaa yksii karvapäällysteisii peräsuolia. Niille menee jotain suuhun ja hetken päästä se jokin on monistunu 5 pikkupapanaan. 

--