Mä olin siis aivan innoissani. Katoin et mun loistava blogini on saanu jo 11 lukukertaa yhes yössä! ihana internet, eikä täginä ollu edes mitään kissoihin tai tisseihi viittaavaa, mut silti jengi jotenki löysi tän. 

Oon lähös kohta töihin. itseasias tänää se tuntuu tosi hyvältä! vaik työtuntei ei oo paljon ja palkkakaa ei paras oo, mut jotenki ihana tehä semmost työtä mist tykkää, ja mist tuntuu et oikeesti mä annan jotain (mutta en siis seksipalveluja, he-he, vaikka ei siinä siis mitään vikaa, mut oli pakko kakasta ulos toi kulunu vitsi). 

Sit aloin extempore opetella viroo, join vitamiinijuoman ja kattelin vapaaehtoistyöleirejä Tanskasta! Olipa ihana aamu, ja vielä on puol tuntii aikaa selata pinterestii. Musta on ihana inspiroitua ja (kompleksoitua mittaviin ulkonäköpaineisiin näköjään) niistä vaatteista ja teineistä kahvikuvista ja niistä metrin mittasista mattapintakynsistä. Tuliki muuten ajatus, että kyllä mä pääsen helpolla täällä, ku oon nii stereotypinen tyttönainen. Yhteiskunta antaa meille muottia mihin sopeutua, ja muhun se muotti istuu ku nakutettu. Rakastan mekkoja, haluan tehdä työtä, olen niin nainen ku yhteiskunta vaa määrittelee naisena olemisen. Hetero vaaleeihonen mekoissa kulkeva nainen, joka tykkää meikeistä hiuksista ja kynsilakoista, sekä maailmanparantamisesta.

Te jotka, ette mahu tähän muottiin, pus, jaksakaa vaa olla semmosii ku te ootte. Ei oo muuta mahollisuutta ku olla vaa oma ittensä, mä toivon, et mul ois jotain ihanii sanoi tähän kohtaa, mut fakta on se et en tiiä miltä tuntuis olla esimerkiksi mies naisen ruumiissa ja niin edelleen. Mutta kun löytää oikeita ihmisiä ympärilleen ja jaksaa pitää mielen humoristisena, ni kaikesta selvii. Siitä mulle muuten on kokemusta! 

Mä toivon ihanaa viikkoo, ihan jokaikiselle!